Actief gedemotiveerd door de klantmanager

We hebben als bijstandsgerechtigden allemaal een klantmanager. Zij of hij kan ons mailen, bellen en we moeten er op de Sociale Dienst gesprekken mee voeren. Over de uitkering, trajecten, testen, jouw leven en tsja, eigenlijk alles waarover de klantmanager maar wil “praten”. In het kader van het project “Klantmanager in Kaart” van DwangArbeid Nee Groningen (DANG) hier de ervaringen van een baanloze vrouw met haar klantmanager Vincent en zijn leidinggevende Gerda van de Goudakker.

Welkom. Ik zal me even voorstellen, mijn naam is Gerda van de Goudakker, leidinggevende, en naast mij zit Vincent, uw klantmanager.

Eens kijken… u vroeg een persoonsgebonden reïntegratiebudget aan… op advies van een onafhankelijke arbeidsadviseur…?

In hoeverre die onafhankelijk genoemd kan worden, daar kunnen we over redetwisten… U vroeg die test toch zelf aan?

Die aanvraag is afgewezen, dat klopt! Maar niet ten onrechte; wij zijn altijd erg zorgvuldig in onze besluiten.

(Lees verder bij de bron van dit artikel)

Via:: Doorbraak