3 gedachten over “Zo integer gaat men met gegevens om”

  1. TomTom werkt mee aan het realiseren van 1984.

    Flitspalen neerzetten op plekken waar mensen te hard rijden lijkt logisch, maar het bittere is dat dit doorgaans niet de plekken zijn waar de meeste ongevallen gebeuren. Er zijn bijvoorbeeld nauwelijks flitspalen op 80 kilometerwegen zonder middenberm terwijl daar de meeste dodelijke ongevallen gebeuren.

    Flitspalen worden door de politie misbruikt om de burger te melken net als de ID-plicht.

    Dit is een van de vele redenen dat ik standaard “nee” antwoord als een bedrijf mij vraagt of ze mijn gegevens mag gebruiken.

  2. Sofia van der Linde Schreef:

    .. nauwelijks flitspalen op 80 kilometerwegen zonder middenberm terwijl daar de meeste dodelijke ongevallen gebeuren…

    Daar stikt het hier van.

    En de nieuwe flitspalen maken allang deel uit van “1984”, die flitsen enkel bij overtredingen, maar maken wel van IEDER kenteken een foto. Als die kentekens gaan naar een centrale database, waar dus je hele afgelegde route zo te bekijken is. Voordeel is natuurlijk dat ze dan niet bij de telefoonmaatschappijen hoeven te gaan zeuren.

  3. GJ_ Schreef:

    Sofia van der Linde Schreef:
    .. nauwelijks flitspalen op 80 kilometerwegen zonder middenberm terwijl daar de meeste dodelijke ongevallen gebeuren…
    Daar stikt het hier van.
    En de nieuwe flitspalen maken allang deel uit van “1984″, die flitsen enkel bij overtredingen, maar maken wel van IEDER kenteken een foto. Als die kentekens gaan naar een centrale database, waar dus je hele afgelegde route zo te bekijken is. Voordeel is natuurlijk dat ze dan niet bij de telefoonmaatschappijen hoeven te gaan zeuren.

    is dat zo? maken die dingen de hele dag foto’s van ieder kenteken?? 😮

Reacties zijn gesloten.