50 gedachten over “Nieuwjaarwens Wilders”

  1. En hij schijnt ook nog een in deze context niet toepaselijke spelling van het woord “Islam” te hebben gebruikt! 😯

    Maar ja, even aan iemand vragen die de taal echt spreekt, durft hij natuurlijk niet. 😛

  2. Kan iemand dat nog even aan Rutte doorgeven, in het kader van het tegengaan der verhuftering?

  3. Nou Nexus, eh, van mij mag dat ‘onze’ er af, er is niks van mij bij, iemand die interesse heeft mag hem zo hebben. 👿

  4. Zou hij zich nu ook weer in zijn taas getast voelen door de toespraak van de koningin, vraag ik mij af?

  5. @#Laurent. O ja, de chloorkuif gaat er ongetwijfeld weer spasmodisch over brallen. Want het was een subtiele, mooie Godwin van Majesteit: `Moed van de Nederlandse burger in WO 2.

  6. @Ram: letterlijke vertaling in het hebreeuws: אני רוצה פחות או PVV לא רוצה בשנת 2011

    hoop dat ie ‘m pakt.

  7. Nou Geert leest natuurlijk niks van wat je hem stuurt. Maar die stomme PVV’ers gaan zo’n mooie leus vast rondtweeten als iemand vanuit onverdachte hoek dit naar ze stuurt 😀

  8. TLDLK Schreef:

    @Ram: letterlijke vertaling in het hebreeuws: אני רוצה פחות או PVV לא רוצה בשנת 2011
    hoop dat ie ‘m pakt.

    Heb geen twitter, anders had ik het hem meteen opgestuurd.

  9. Bizare, maar vooral kinderachtige methode hanteert Wilder om zijn ‘wereld-visie’ ten aanzien van de Islam kenbaar te maken.

  10. wat een heerlijke man en wat een verlosser voor Nederland deze Geert Wilders. Hij laat het merendeel der Nederlanders inzien wat dat linkse gespuis ons aan heeft gedaan de laatste 40 jaar. Zelfs mensen die ik ken en altijd links stemden denken anders en plaatsen zaken in beter perspectief. Nu dit soort websites nog verbieden en we zijn een heel eind verder! Ik heb weer hoop voor Nederland, U ook:-)

  11. de profeet Schreef:

    wat een heerlijke man en wat een verlosser voor Nederland deze Geert Wilders. Hij laat het merendeel der Nederlanders inzien wat dat linkse gespuis ons aan heeft gedaan de laatste 40 jaar. Zelfs mensen die ik ken en altijd links stemden denken anders en plaatsen zaken in beter perspectief. Nu dit soort websites nog verbieden en we zijn een heel eind verder! Ik heb weer hoop voor Nederland, U ook:-)

    Dit soort Webstes verbieden .. Ja ja , dat is de vrijheid wat de PVV voor staat ….

    met al je gekanker op links hoop ik wel dat je Linkse verworvenheden als AOW, WAO , ADV ,Ziektedagen en ontslagbescherming principieel weigerd …

  12. Al Bakrastani
    29 Dec 2010 – 9:52 am

    U bedoeld de sociale voorzieningen waar ik mij letterlijk voor uit de naad moet werken? Ik zal U direct uit de brand helpen, ik heb sinds 14 jaar een eigen bedrijf en dan komen dit soort issues helaas niet aan de orde, ik krijg hier alleen mee te maken als U zich weer eens ziek meld voor een maandagmorgenhoestje, ja dan weet ik plotsklaps weer wat ik heb te danken aan Uw gedachtengoed. Afijn, ik heb er zelf voor gekozen en ben blij om mensen werk te kunnen verschaffen het is alleen hard te beseffen hoe je dagelijks word bestolen van je gedachte dat hard werken loont. Geert heeft het met U beter voor dan U zelf denkt, neem alleen eens de moeite om wat verder te lezen dan het groenlinks programma. Verder maak ik ernstig bezwaar tegen het scheldwoord dat U meent te moeten gebruiken in deze. Ik scheld misschien op deze website, maar daar zal het dan ook bij blijven ik hoop dat U mij verder ook in waarde kunt laten?

  13. de profeet Schreef:

    Al Bakrastani
    29 Dec 2010 – 9:52 am
    U bedoeld de sociale voorzieningen waar ik mij letterlijk voor uit de naad moet werken? Ik zal U direct uit de brand helpen, ik heb sinds 14 jaar een eigen bedrijf en dan komen dit soort issues helaas niet aan de orde, ik krijg hier alleen mee te maken als U zich weer eens ziek meld voor een maandagmorgenhoestje, ja dan weet ik plotsklaps weer wat ik heb te danken aan Uw gedachtengoed. Afijn, ik heb er zelf voor gekozen en ben blij om mensen werk te kunnen verschaffen het is alleen hard te beseffen hoe je dagelijks word bestolen van je gedachte dat hard werken loont. Geert heeft het met U beter voor dan U zelf denkt, neem alleen eens de moeite om wat verder te lezen dan het groenlinks programma. Verder maak ik ernstig bezwaar tegen het scheldwoord dat U meent te moeten gebruiken in deze. Ik scheld misschien op deze website, maar daar zal het dan ook bij blijven ik hoop dat U mij verder ook in waarde kunt laten?

    Ah gut een eigen ondernemingkje , en natuurlijk gelijk andere mensen afzeiken want die zullen wel met een maandagmorgenhoestje thuisblijven , want iedereen behalve u zijn natuurlijk profiteurs. Als u in een land wil wonen waar het anders is , waarom vehuist u niet naar de USA .. of naar Rusland daar zie je teminste nog bedelaars op straat ,gaan zieken lekker onverzekerd dood en bestaat die vervelende onslagbescherming ook niet …
    U in uw waarde laten . heeft u dan waarde behalve als getroubleerd alles hatend stemvee van de PVV ?? U in uw waarde laten terwijl u een partij propagandeerd die op haat gebaseerd is .. U in uw waarde laten terwijl u mij er van beschuldigd mij en mijn mede-werkers met het minste of geringste ziek te melden , Twee weken terug nog een collega kwijtgeraakt om dat hij met zijn “maandagochtendhoestje ” maar door bleef werken , toen hij eindelijk de tijd nam dat na te laten kijken bleek de kanker te ver verspreid .. U zal hem wel haten want hij heeft wel 3 maanden de profiteur uitgehangen van uw zuurverdiende belastingcenten voor hij eindelijk in zijn bloed stikte !! In de USA of Rusland was hij gewoon ontslagen ( in de USA heel sociaal na twee weken ziekte , maar dan was hij ook uit zijn verzekering gezet en was uw geld niet meer uitgegeven aan zijn Morfine maar was hij gewoon ,zoals het hoort met die nuttelozen die geen eigen bedrijf hebben , in de meest afschuwlijke pijnen gestorven )
    En het PVV program lezen ??? Dat heeft net zoveel waarde als de verdragen die Hitler voor de oorlog afsloot , afleidingsmanouvres en wisselgeld…. de AOW draai en Afganistan zijn al twee ingeleverde “breekpunten “.. Ik ben geen Tokkie , dus waarom zou ik op een VVD voor Tokkies stemmen ???

  14. Die profeet met een f illustreert uitstekend waar het eignelijk om gaat met die hele Wilders en zijn zogenaamde partij: onbeschaamde keiharde kjlasseoorlog, te begnnnen tegen degenen die onderaan de ladder staan sinds ze naar Nederland geronseld zijn.
    Buitengewoon verhelderend.
    (Overigens geloof ik niets van zijn verhaal over hem als zogenaamde werkgever maar dat doet er ook helemaal niet toe).

  15. Arnold J. van der Kluft Schreef:

    kjlasseoorlog,

    Beste Arnold, ik denk dat het beter past om wat “de profeet” eigenlijk doet met de juiste naam te noemen: etnische oorlog. Daar zijn ook Wilders, PVV, aanhang, rechtse delen van VVD en CDA allemaal mee bezig.

    De waarheid doet pijn en dat wil niet zeggen dat het steeds door ons verzwegen moet worden.

  16. @30
    Nee juist de blijdschap van CDA en VVD met Wilders en zijn bende illustreert waar het op aankomt.
    Eerst komen ze voor de onderste laag, de geïporteerden en geronselden en hun nazaten.
    Maar als het even kan pakken ze hen/ons allemaal, en dat is ook de bedoeling.

    Voor de praktijk van de bestrijding van dit kwaad maakt het verschil niet veel uit.
    Maar zo’n haatprofeet maakt even duidelijk hoe het in elkaar steekt.

  17. Beetje onlogisch van Wilders. Als hij minder “islam” wil, moet hij er minder over beginnen.
    Als Wilders bedoelt: minder burqa’s, minder stenigingen, minder religieus geïnspireerde moorden en minder onderdrukking in naam van de “islam”, dan kan geen zinnig mens het met hem oneens zijn. Maar goed, aangezien hij de betekenisloze term “islam” gebruikt, kunnen we alleen maar raden naar wat hij bedoelt. Een cursusje elementaire filosofie zou voor Wilders en zijn politieke tegenstanders geen verspilde tijd zijn.

  18. Al Bakrastani
    2 Jan 2011 – 8:22 am
    Waaruit maakt U op dat ik naar een land zou willen immigreren waar het beter zou zijn? U bent onlangs een collega kwijtgeraakt aan Kanker en U durft nog steeds het woord “kankeren” in de mond te nemen?
    U neemt niet eens de moeite om het PVV programma door te nemen, hoe kan ik U dan serieus nemen in een debat over de PVV? U weet helemaal niets maar doet ook geen enkele moeite Uw kennis te verrijken . Voor mij een bevestiging dat U bent gedrogeerd door de linkse waanideeen betreffende Moslimhaat. Het gaat namelijk over Islam en haar verrotte ideologieën en niet over de mensen die hier in vrede leven en anders denken dan de extreministen,hou eens op met haatzaaien en verdeeldheid oproepen. U zeikt mij af op het hebben van een eigen onderneming zonder te weten wat ik hier allemaal voor heb moeten doen en laten, het maandagmorgenhoestje was een simpel voorbeeld waar veel ondernemers mee hebben te maken….en ja, dat kost een onderneming nu eenmaal geld.

    jvdheuvel
    2 Jan 2011 – 11:32 am
    Ik heb gestudeerd en jij mag mij een proleet noemen. Jij bent elk realiteitsbesef helemaal kwijt en een tunnelvisie is dan ook het logische gevolg. Ik ken zeer goede hulpgroepen die U weer op het recht(se) pad kunnen brengen:-)

    Arnold J. van der Kluft
    2 Jan 2011 – 11:37 am
    U heeft geen last van de recessie begrijp ik, mocht dit ooit het geval zijn en U heeft goede referenties (met een F) dan help ik U graag aan een baan….In ons bedrijf wordt niet gekeken naar politieke of religieuze voorkeur.

    Verrekijker
    2 Jan 2011 – 1:00 pm
    U bent goed in het verzinnen van dure woorden ik vraag mij enigzins af of U ze zelf wel begrijpt. U begrijpt nog niet dat de elementaire issues die U opsomt juist datgene is waar hij voor staat, toch vermoed ik dat u een zinnig mens bent inderdaad:-0

  19. Ach verrekijker , gekanker is juist de beste omschrijving van wat u doet , het is ziekelijk ,het is schadelijk voor het organisme van de samenleving en het is een metastase van de kanker die uit de mond van Geert Wilders druipt ….

  20. @#34
    Wat Wilders zegt en doet wordt in zeer groot detail weergegeven in de pers. Wilders heeft gezegd dat er tientallen miljoenen Moslims moeten worden gedeporteerd, terwijl er in de EU hooguit 17 miljoen Moslims wonen. Op zich zijn iemands daden en gedrag belangrijker dan beginselverklaringen in een programma.

    Niettemin citeer ik het PVV programma regelmatig op deze site. Ik heb dit programma zelf meerdere malen uitgebreid doorgenomen. Uw beweringen kloppen niet.

    Het PVV programma spreekt zich wel degelijk vijandig uit tegen mensen die hier in vrede willen leven.

    Natuurlijk zijn er veel gematigde moslims. Maar een substantieel gedeelte van de islamieten is dat niet. Er bestaat onder mohammedanen een brede steun voor de invoering van de sjaria, de jihad-aanslagen van 11 september en de afkeer van Joden en het Westen. Wat zeker niet bestaat is een gematigde islam. De islam is gebouwd op twee onveranderbare pijlers: de letterlijkheid van de koran (het ongecreëerde woord van Allah) en de volmaaktheid van Mohammed, hun profeet.

    Als je op die manier redeneert dan bestaat er ook geen gematigd Jodendom en geen gematigd Katholicisme. Deze zelfde manier van redeneren wordt door religieuze Extremisten gebruikt als ze mensen willen werven: alleen onze versie is de ware. Nogal vreemd als je bedenkt dat vrijwel alle Fundamentalistische militante bewegingen een modern verschijnsel zijn.

    Volgens het PVV programma moet alle Marokkanen hun passief kiesrecht afgenomen worden en kunnen nieuwgeboren Marokkanen geen Nederlander meer worden. Iedereen die geen Nederlander is moet volgens hetzelfde programma voor het minste en geringste gedeporteerd kunnen worden.

    Geen mensen met een dubbele nationaliteit in regering, parlement, Provinciale Staten, gemeenteraden en bepaalde overheidsfuncties. Wie bijvoorbeeld ook de Turkse of Marokkaanse wet moet gehoorzamen kan niet vrijuit spreken. (blz 19)

    We bestrijden de dubbele nationaliteit. Niemand kan Nederlander worden zolang hij of zij nog een andere nationaliteit bezit.

    Niet-Nederlanders die een misdrijf plegen direct uit Nederland verwijderen
    Nederlandse nationaliteit van criminelen met een dubbele nationaliteit intrekken (blz 11)

    Natuurlijk heeft de PVV een probleem met Moslims in het bijzonder Marokkanen. Dat staat heel duidelijk in hun programma. Marokkanen kunnen niet van hun staatsburgerschap af en de Nederlandse overheid geeft hun kinderen allemaal aan bij de Marokkaanse overheid aan of ze willen of niet. Dus als Wilders zijn zin krijgt dan zijn Marokkanen hun passief kiesrecht meteen kwijt, worden al hun kinderen vreemdelingen die niet kunnen naturaliseren en kunnen alle Marokkanen voor de meest geringe veroordeling wegens een strafbaar feit Nederland worden uitgezet.

    Als je mensen hun burgerrechten wil afnemen op basis van hun godsdienst en etniciteit dan heb je wat tegen ze. Zeggen dat je geen probleem hebt met mensen die hier in vrede willen leven is dan een pertinente leugen.

    Als ik jouw zou willen verbieden om je verkiesbaar te stellen en ik jouw toekomstige kinderen of kleinkinderen hun staatsburgerschap zou willen afnemen, dan zou je me ook niet geloven als ik zei dat ik niks tegen je had.

  21. Correctie:
    Als ik jou zou willen verbieden om je verkiesbaar te stellen en ik jouw toekomstige kinderen of kleinkinderen hun staatsburgerschap zou willen afnemen, dan zou je me ook niet geloven als ik zei dat ik niks tegen je had.

    Mensen die Wilders het meest enthousiast verdedigen hebben of allemaal niet het verkiezingsprogramma gelezen of ze denken dat wij dat allemaal toch niet doen.

  22. Verrekijker Schreef:

    Beetje onlogisch van Wilders. Als hij minder “islam” wil, moet hij er minder over beginnen.
    Als Wilders bedoelt: minder burqa’s, minder stenigingen, minder religieus geïnspireerde moorden en minder onderdrukking in naam van de “islam”, dan kan geen zinnig mens het met hem oneens zijn. Maar goed, aangezien hij de betekenisloze term “islam” gebruikt, kunnen we alleen maar raden naar wat hij bedoelt. Een cursusje elementaire filosofie zou voor Wilders en zijn politieke tegenstanders geen verspilde tijd zijn.

    Als Wilders zich hard maakte voor Universele Mensenrechten dan zou geen redelijk mens het met hem oneens zijn. Hij ageert alleen maar tegen de Islam en niet tegen bijvoorbeeld Christelijke extremisten die hetzelfde doen en/of propageren. Bovendien ageert hij tegen een godsdienst als geheel.

    Vrijheid van Geweten, Godsdienst en Levensovertuiging is een van de hardst bevochten mensenrechten. Als je daar geen respect voor hebt dan heb je geen respect voor de Westerse Beschaving en geen enkel historisch inzicht. Wilders probeert een beschavingsproces van zo’n 250 jaar bij het vuilnis te zetten. Ik heb daar een heel groot probleem mee.

    De Islam is mijn pakkie an niet. Hetzelfde geld voor het Katholicisme, maar ik ga andere mensen niet zeggen wat ze moeten geloven.

    Ik hoop dat in 2011 er meer respect komt voor de rechten van het individu en dat politieke- en religieuze extremisten minder hun zin gaan krijgen.

  23. Keira Schreef:

    Wat is het toch gewoon een eikel he?

    Kan je dat ook onderbouwen cq beargumenteren of is dat slechts je persoonlijke mening? 👿
    Wat Geert betreft; de wens is de vader van de gedachte…

  24. @ Chris 40 `Wat is het toch gewoon een eikel he? Kan je dat ook onderbouwen cq beargumenteren of is dat slechts je persoonlijke mening? Wat Geert betreft; de wens is de vader van de gedachte…

    Mij dunkt dat een fascistoïde haatzaaier als Wilders geen onderbouwing behoeft als men hem `eikel ‘ noemt. Met dit uiten als persoonlijke mening is niks mis aangezien zijn volgelingen niks anders doen dan schelden op mensen die hen niet aanstaan. En daarbij worden heel wat zwaardere termen gebruikt.

  25. Fascistoide haatzaaier heb je vast niet zelf bedacht… Dat moet je ergens gehoord hebben. Napraatapparaten genoeg hier als reageerders.

    Oh enne mijn reactie op Keira was met een knipoog, aangezien ze mij eerder wees op het niet onderbouwen danwel beargumenteren van mijn betoog…

  26. @#42 De onderbouwing voor “Fascistische haatzaaier” staat gewoon in het PVV programma. Heb je dat al gelezen?

  27. jvdheuvel Schreef:

    Misschien moet je eens gaan werken aan je reacties; dat ze wat voorstellen zeg maar.

    Wat moet ik voorstellen dan? Of heb ik daarin de vrije hand? Oke, ik stel voor…. Stem PVV, daar wordt Nederland beter mee 😉 Voor stellen zouden jullie trouwens nog een rubriekje kunnen aanmaken, gewoon voor de gezellie. Maar eerst maar eens dat scriptje voor Nu.jij de lucht in lijkt me (no pun intended)

    Sofia van der Linde Schreef:

    @#42 De onderbouwing voor “Fascistische haatzaaier” staat gewoon in het PVV programma. Heb je dat al gelezen?

    Jazeker heb ik dat gelezen… Bestrijden van die haatzaaier is ook een van de kernpunten van de PVV.

  28. @Chris, je bent nu een poosje hier bezig en ik word weinig wijzer van je. Je spreekt alleen maar beweringen van anderen tegen (zonder onderbouwing) en komt met vragen, waar je zelf het antwoord op weet of kunt vinden. Kortom, ik verdenk je ervan een trol te zijn. Als dat niet zo is, graag even je onderbouwing daarvoor.

  29. Nou nou Keira…. ik een trol? Omdat ik het niet eens ben met het gros van de reageerder hier? Beetje zwak dat alle anti wilders mensen maar kunnen roepen wat hun onderbuik hun vertelt…

    voorbeeld
    Nexus m. Schreef:

    Keira Schreef:
    Wat is het toch gewoon een eikel he?
    Onze supereikel.

    Maar ik moet ineens aan allemaal eisen voldoen, m.a.w. meehobbelen in de maat, anders wordt de juffrouw kwaad?

  30. #47 en daar ga je weer. Ik wacht nog steeds op antwoord op 46 en op andere antwoorden bij andere posts. Tot je dat hebt opgehelderd ben je voor mij een trol.

  31. #@Chris 47: Ook wie het niet eens is met de gechloreerde lijder W. heeft recht op een mening. Niet alleen zijn electoraat.
    2: Men is het erover eens dat Hitler een verwerpelijk mens was, je idool W. is aardig op weg om zijn evenbeeld te worden. Respect moet je verdienen, niet eisen.

  32. de profeet Schreef:

    U bedoeld de sociale voorzieningen waar ik mij letterlijk voor uit de naad moet werken? Ik zal U direct uit de brand helpen, ik heb sinds 14 jaar een eigen bedrijf en…

    Lulkoek. Jij bent niet degene die zich daarvoor uit de naad werkt, dat zijn je medewerkers. De belasting is in Nederland bijzonder vriendelijk voor de ondernemer zelf.

Reacties zijn gesloten.